 |
Nabór na wolne stanowisko pracy zastępcy naczelnika Wydziału Finansowego Urzędu Miasta Lędziny (SK.0620/8/08) Urząd Miasta Lędziny, ul. Lędzińska 55, 43-143 Lędziny ogłasza nabór na wolne stanowisko pracy zastępcy naczelnika Wydziału Finansowego. - Wymagania niezbędne:
- obywatelstwo polskie,
- wykształcenie wyższe ekonomiczne,
- 5 lat stażu pracy w księgowości, w tym co najmniej 2 lata stażu pracy: na stanowiskach urzędniczych w jednostkach o których mowa w art. 1 ustawy o pracownikach samorządowych (Dz. U. z 2001 r. nr 142 poz. 1593 z późn. zm.) lub w służbie cywilnej, lub w służbie zagranicznej z wyjątkiem stanowisk obsługi, lub innych urzędach państwowych, z wyjątkiem stanowisk pomocniczych i obsługi, lub na kierowniczych stanowiskach państwowych,
- pełna zdolność do czynności prawnych oraz korzystanie z pełni praw publicznych,
- niekaralność za przestępstwo popełnione umyślnie,
- stan zdrowia pozwalający na zatrudnienie na stanowisku zastępcy naczelnika wydziału,
- znajomość przepisów z zakresu:
- ustawy o finansach publicznych,
- ustawy o rachunkowości,
- ustawy - Ordynacja podatkowa,
- ustawy o podatku od towarów i usług,
- umiejętność obsługi pakietu MS Office (Excel, Word),
- umiejętność sprawnej organizacji pracy,
- umiejętność skutecznego komunikowania się,
- umiejętność pracy w zespole,
- znajomość zasad funkcjonowania samorządu terytorialnego,
- znajomość procedur UE dla pozyskania środków zewnętrznych,
- poczucie odpowiedzialności za realizowane zadania.
- Zakres wykonywanych zadań na stanowisku:
- opracowywanie planów finansowych gminy i harmonogramów realizacji dochodów i wydatków na podstawie danych z jednostek organizacyjnych gminy,
- bieżące realizowanie budżetu gminy oraz informowanie organów gminy o przebiegu tej realizacji, w okresach ustalonych przez przepisy prawa i Radę Miasta,
- współpraca z organami administracji rządowej i samorządowej w zakresie środków finansowych przekazywanych na realizację zadań zleconych oraz powierzonych gminie,
- przygotowywanie projektów uchwał i zarządzeń organów gminy w sprawach finansowych,
- współpraca z instytucjami finansowymi i bankami,
- podpisywanie dokumentów stanowiących podstawę do wydatkowania środków finansowych oraz innych świadczeń majątkowych.
- Dokumenty aplikacyjne:
- życiorys - curriculum vitae,
- list motywacyjny,
- kserokopie dokumentu poświadczające wykształcenie (dyplom lub zaświadczenie o odbytych studiach),
- kserokopie świadectw pracy,
- kserokopie zaświadczeń o ukończonych kursach, szkoleniach itp.,
- referencje,
- kwestionariusz osobowy,
- aktualne zaświadczenie lekarskie o braku przeciwwskazań zdrowotnych do pracy na stanowisku,
- oświadczenie o korzystaniu z pełni praw publicznych i niekaralności za przestępstwo popełnione umyślnie.
Dokumenty aplikacyjne należy składać osobiście w zamkniętej kopercie w siedzibie: Urzędu Miasta Lędziny, ul. Lędzińska 55, 43-143 Lędziny, I piętro, p. 112 (Sekretariat Burmistrza) lub przesłać pocztą na adres Urzędu Miasta Lędziny z dopiskiem: "Dotyczy naboru na stanowisko zastępcy naczelnika Wydziału Finansowego" w nieprzekraczalnym terminie do 29.09.2008 r. Do wysyłanych dokumentów prosimy dopisać klauzulę: "Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych zawartych w ofercie pracy dla potrzeb niezbędnych do realizacji procesu rekrutacji zgodnie z ustawą z dnia 29 sierpnia 1997 r. o ochronie danych osobowych (Dz. U. z 2002 r. nr 101, poz. 926 z późn. zm.). Data ogłoszenia konkursu: 15.09.2008 r. Lista kandydatów spełniających wymagania formalne - Informuję, że w wyniku wstępnej selekcji na ww. stanowisko pracy do następnego etapu rekrutacji zakwalifikowali się następujący kandydaci spełniający wymagania formalne określone w ogłoszeniu nr SK.0620/8/08:
- Ewa Kuczowic - zamieszkała w Imielinie,
- Dorota Przybyła-Paszek - zamieszkała w Lędzinach.
Pełną treść ogłoszenia można pobrać bezpośrednio ze strony w formacie PDF (27 KB). Informacja o wynikach naboru - Informuję, że w wyniku zakończenia procedury naboru na ww. stanowisko przeprowadzonego na podstawie ogłoszenia nr SK.0620/8/08 została wybrana pani Dorota Przybyła-Paszek, zamieszkała w Lędzinach.
- Uzasadnienie dokonanego wyboru:
Pani Dorota Przybyła-Paszek uzyskała największą ilość punktów z rozmowy kwalifikacyjnej przeprowadzonej przez Komisję Rekrutacyjną. Ponadto Komisja Rekrutacyjna stwierdziła, że ww. posiada przygotowanie zawodowe do realizacji zadań na ww. stanowisku oraz wykazała się znajomością przepisów z zakresu: ustawy o finansach publicznych; ustawy o rachunkowości; ustawy - Ordynacja podatkowa. Pełną treść ogłoszenia można pobrać bezpośrednio ze strony w formacie PDF (39 KB).
|