Newsletter

Badanie opinii publicznej

2014-03-24

Szanowni Państwo!
Śląski Związek Gmin i Powiatów prowadzi szereg działań na rzecz poprawy funkcjonowania samorządu terytorialnego. Jedną z inicjatyw podjętych w ostatnich latach jest wsparcie dla urzędów w zakresie poprawy jakości usług świadczonych dla mieszkańców. Elementem proponowanego systemu kontroli zarządczej jest wykorzystywanie opinii klientów urzędów w ocenie realizacji usług.

W związku z tym, w marcu i kwietniu  bieżącego roku zostanie przeprowadzone badanie opinii mieszkańców na temat  funkcjonowania urzędu oraz wybranych aspektów życia związanych z dostarczaniem usług publicznych w naszym mieście. Badanie jest kontynuacją cyklicznych badań rozpoczętych w 2012 roku i obecnie jest prowadzone równolegle na terenie 40 jednostek samorządu terytorialnego, w formie  wywiadu ankietowego.

Zachęcamy Państwa do udziału w badaniu. Pozyskane w wywiadach informacje wspomogą zarządzanie urzędami i wybranymi zadaniami analizowanymi w ramach wymiany doświadczeń i identyfikacji dobrych praktyk w urzędach administracji publicznej uczestniczących w  projekcie Benchmarking – narzędzie efektywnej kontroli zarządczej w urzędach miast na prawach powiatu, urzędach gmin i starostwach powiatowych, koordynowanym przez Stowarzyszenie.

Badanie opinii publicznej jest w całości finansowane ze środków zewnętrznych, w tym współfinansowane ze środków Unii Europejskiej w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego. Więcej informacji o projekcie można uzyskać na stronie internetowej www.benchmarking.silesia.org.pl

dzisiaj: 18 października 2018
imieniny:
Łukasza, Jana
Nagrody i wyróżnienia
ISO
Stawiamy na jakość
Najwyższa jakość
Polecamy
zamknij
Wyślij kartkę