Newsletter

Jak uzuyskać elektroniczny podpis

Jak uzyskać podpis CC SEKAP?

 

Aby uzyskać niekwalifikowany podpis elektroniczny CC SEKAP należy:

-        zgłosić się osobiście do Urzędu Miasta Lędziny przy ul.Lędzińskiej 55, Punkt Obsługi Mieszkańców, zabierając ze sobą dokument ze zdjęciem potwierdzającym tożsamość, na którym widnieje numer PESEL, czyli: dowód osobisty, paszport lub prawo jazdy wydane po 1 lipca 1999 r. Pracownik dokona weryfikacji tożsamości i przygotuje wniosek oraz umowę o świadczenie usług certyfikacyjnych dla subskrybentów. Po podpisaniu umowy zostanie wygenerowany podpis CC SEKAP i zapisany na nośnik, lub

-        samodzielnie wypełnić wniosek poprzez stronę https://cc.sekap.pl/ wysyłając go do punktu rejestracji Urzędu Miasta Lędziny, następnie osobiście zgłosić się do Punktu Obsługi Mieszkańców, zabierając ze sobą dokument ze zdjęciem potwierdzającym tożsamość, na którym widnieje numer PESEL, czyli: dowód osobisty, paszport lub prawo jazdy wydane po 1 lipca 1999 r.( dokument, którego dane wpisano do wniosku). Pracownik po dokonaniu weryfikacji tożsamości, wydrukowaniu i podpisaniu umowy wygeneruje podpis CC SEKAP i zapisze na nośniku.

 

Godziny pracy Punktu Obsługi Mieszkańców:

poniedziałek - 7.30.- 17.00

wtorek - 7.30 - 15.30

środa - 7.30 - 15.30

czwartek - 7.30 - 15.30

piątek - 7.30 - 14.00

 

dzisiaj: 20 listopada 2017
imieniny:
Anatola, Feliksa
Nagrody i wyróżnienia
ISO
Stawiamy na jakość
Najwyższa jakość
Polecamy
zamknij
Wyślij kartkę