Newsletter

Bonifikata z tytułu niedostarczenia energii elektrycznej

2015-07-15

W związku z licznymi awariami  i przerwami w dostawie energii elektrycznej powstałymi po przejściu burz i nawałnic przekazujemy państwu informacje zamieszczoną przez firmę Tauron.

Informujemy, że zgodnie z prawem, jeśli czas usuwania awarii przekroczył 24 godziny, klientom Tauron Dystrybucja przysługuje bonifikata z tytułu niedostarczonej energii elektrycznej. Aby taką bonifikatę uzyskać, prosimy o wypełnienie wniosku umieszczonego na stronie internetowej i przesłanie na adres: Tauron Obsługa Klienta, 40-389 Katowice, ul. Lwowska 23.
Aby uzyskać bonifikatę, należy wypełnić wniosek i przesłać go na adres:
Tauron Obsługa Klienta
ul. Lwowska 23
40-389 Katowice
Ponadto, firma Tauron Dystrybucja S.A przeprasza wszystkich klientów, którym nie udało się przywrócić energii elektrycznej w wyznaczonym umową czasie i prosi o wyrozumiałość ze względu na masową skalę zniszczeń sieci energetycznej przez siły natury.

 

Poniżej do pobrania druk wniosku o udzielenie bonifikaty

dzisiaj: 21 kwietnia 2018
imieniny:
Anzelma, Feliksa
Nagrody i wyróżnienia
ISO
Stawiamy na jakość
Najwyższa jakość
Polecamy
zamknij
Wyślij kartkę